reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Hraško

Milan Hraško

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tulák túlajúci sa prírodou obťažkaný fotoaparátom.Anketa od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  PrírodaFotografieOchrana prírodyFretkyCestovanieZo životaTechnika

reklama

Technika

Ako sa mi vysávať nechcelo

Milan Hraško

Ako sa mi vysávať nechcelo

Alebo návod, ako si vyrobiť inteligentný vysávač. Hovorí sa, že leniví ľudia sú hybnou silou pokroku. Platí to aj u mňa. Ako väčšina z nás neznášam pravidelne sa opakujúce činnosti s výnimkou tých príjemných. Jedného dňa ma omrzelo vysávanie a začal som uvažovať nad tým, ako si túto činnosť zautomatizovať. A keďže mi v tom čase boli hviezdy čiastočne naklonené a mal som kolegov, ktorých fascinovala umelá inteligencia, čo to som sa od nich naučil. Nejaké tie vedomosti z elektroniky som mal ešte zo stredoškolských čias, niečo som si doštudoval (PIC). Tak som nabral odvahu a pustil som sa do stavby vysávača - robota.

  • 11. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 256x
  • 13
Dva zaujímavé roboty od firmy Boston Dynamics

Milan Hraško

Dva zaujímavé roboty od firmy Boston Dynamics

Keď mi môj ukrajinský kamarát poslal link na video, najprv som si myslel, že ide o jeden z jeho žartíkov. Až keď som si video pozrel lepšie, zistil som, že ide o skutočného robota.

  • 20. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 343x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu