reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Hraško

Milan Hraško

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tulák túlajúci sa prírodou obťažkaný fotoaparátom.Anketa od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  PrírodaFotografieOchrana prírodyFretkyCestovanieZo životaTechnika

reklama

Zo života

Sčítanie obyvateľov 2011 v podozrení.

Milan Hraško

Sčítanie obyvateľov 2011 v podozrení.

Je sobotné ráno a ja som sa rozhodol splniť si popri raňajkách svoju občiansku povinnosť. A tak som zašiel na stránky sčítania, prihlásil som sa poslednými šiestimi znakmi identifikátora a heslom, vyplnil formulár a jeho odoslanie som si nechal na neskôr. Nasledovali údaje o byte. Ten istý postup. Posledných šesť znakov identifikátora, heslo a nič. Skúšam rôzne varianty, mením znak O za nuly a naopak a stále nič. Nepodarilo sa mi prihlásiť.

  • 21. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 745x
  • 40
T-Com hyenizmus

Milan Hraško

T-Com hyenizmus

Viete aký je rozdiel medzi dotieravým podomovým predavačom predávajúcim podradný tovar a obchodným zástupcom T-Com(-u)? Takmer žiadny.

  • 16. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 90
reklama
SkryťZatvoriť reklamu